BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at udvikle Egedal kommunes afdeling for byg og energi? Være medskaber af inspirerende rammer til samfundets velfærdsydelser? Drives du af personaleledelse og sparring af dygtige projektledere med spændende byggeporteføljer? Trives du med en arbejdshverdag, som har udvikling, samarbejde, og fælles faglighed som omdrejningspunkt?
Egedal Kommune investerer i de mange kommende år ambitiøst i kommunens bygninger. Vi renoverer og udvikler hele bygningsporteføljen, bl.a. til attraktive kultur- og idrætsfaciliteter samt kreative læringsmiljøer på vores skoler. Vi står desuden overfor at skulle opføre vi flere nybyggerier på dagtilbudsområdet. Vi søger en person, der er med til at præge vores organisation, og udvikle vores ambitioner for commissioning og bæredygtighed. Vi ønsker at udvikle en solid bygningsmasse med langsigtede mål i tværgående samarbejde mellem bruger, drift og med tekniske rådgivere.
Vi søger en klar (og pragmatisk) afdelingsleder med reference til centerchefen med erfaring til at lede byggeafdelingen Byg og Energi. Afdelingen består af erfarne byggeprojektledere, kommunikationskonsulenter, samt IKT specialist, i et moderne rådhus, hvor afdelinger sidder i tæt samarbejde på tværs af huset. Byg og Energi gennemfører kommunens bygge- og anlægsopgaver fra behov og idé til ibrugtagning og overgang til sikker drift.
Lidt om os og dine opgaver
Byg og Energi er en afdeling i området Ejendom og Byggeri, som varetager drift og administration af kommunens ejendomsportefølje, køb og salg af ejendom og byggeri. Byggeafdelingen indgår i et nært samarbejde med centrets øvrige to områder; Ejendomsjura og administration samt Drift og Service.
Din hovedopgave som leder er at indgå i Ejendom og Byggeris ledelsesteam og være med til at sætte den strategiske retning for centerets udvikling. Ved at lede og fordele afdelingens opgavevaretagelse, herunder udvikling af afdelingens medarbejdere og sikre dem i projektsparring og nærværende opbakning. Du vil herunder få ansvar for at videreudvikle og implementere vores fasemodel for bedre byggeri i dialog med interessenterne.
Afdelingens arbejds- og ansvarsområder er:
- Politisk betjening og sagsudarbejdelse.
- Byggeprojekter fra idé til ibrugtagning, samt afvikling af garantiperiode.
- Prioritering og planlægning af vedligeholdsprojekter og økonomiske rammebudgetter.
- Sikre gode og fleksible rammeaftaler for den tekniske rådgivning.
- Energiledelse og –optimering, bæredygtigt byggeri og totaløkonomi.
- Styring og udvikling af kommunens paradigmer ifm. med commissioning og fasemodel for langsigtet bedre byggeri.
- Samarbejde med brugerne og driftsorganisationen.
- Kommunikation.
- Ledelse og betjening af styregrupper, referencegrupper etc.
Om dig
Vi forestiller os, at du har en stærk faglig profil og ledelseserfaring, som byggechef eller erfaring fra en bygherreorganisation med en omfattende portefølje af bygninger og byggeprojekter. Derudover vil det være en fordel, at du har kendskab til byggeprocesser i en offentlig organisation, udvikling af velfærdsbyggeri samt nye samarbejdsformer inden for byggeriet og især med brugere og driften.
Derudover lægger vi vægt på at du;
- har gode samarbejds- og formidlingsevner som viser sig ved, at du kan få det tværgående samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere til at spille på et højt niveau.
- har kendskab til at arbejde i en politisk ledet organisation og kan skabe resultater.
- kan administrere aftaler på alle niveauer.
- brænder for personaleledelse.
- er positiv, engageret og åben, og ikke mindst – er en person med et godt humør, der kan skabe en god stemning, mening og lyst til samarbejde og virkelyst omkring sig.
Hos os får du
- et arbejde, hvor det er muligt at præge den strategiske retning,
- et arbejde med mening og udviklingspotentiale, såvel fagligt som personligt,
- et arbejde med stærkt samarbejde på tværs af fagligheder og opgaveområder,
- et fagligt bredt kvalificeret og uhøjtideligt miljø med engagerede kollegaer.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er fuld tid. Du ansættes i henhold til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation.
Du får arbejdsplads på vores attraktive og moderne rådhus i kort gåafstand fra Egedal Station, hvorfra der kører S-tog hvert 10. minut i myldretiden.
Derudover tilbyder vi god kantineordning, træningsfaciliteter og meget mere.
Ansøgning og tiltrædelse
Vi skal have din ansøgning senest den 7. august 2023, kl. 16. Vedhæft CV, uddannelsespapirer og andre relevante dokumenter, når du søger. Har du spørgsmål kan du kontakte centerchef Erik Brown Frandsen på tlf. 7259 6932.
Vi forventer at afholde samtaler den 14. august samt den 22. august. Der vil være testforløb i forbindelse med anden samtale.
Ansættelsestidspunkt er hurtigst muligt.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e9f7a239)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Egedal Kommune - Ejendomme og byggeri, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=e9f7a239&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873976