Egedal Kommune - Plejen: Hyrdevænget søger husassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hyrdevænget er et helt nyt dejligt plejecenter i Ølstykke, som åbnede i marts. De demens specialiserede pladser er taget i brug og nu åbner vi de almene pladser.  Vi søger derfor husassistent, som har lyst til at være med til at skabe en ny kultur, nye traditioner og sætte sit præg på Hyrdevænget. Hyrdevænget kommer til at være hjem for 78 beboere og arbejdsplads for en stor gruppe dedikerede og fagligt dygtige medarbejdere. Så snart vi har ansat personale åbner vi for de første almene pladser. Vi arbejder ud fra Tom Kitwoos teori om personcentreret omsorg og low arousal. Det er vigtigt for os, at beboerne er trygge og glade for at bo her, og vi har et godt samarbejde med både beboerne og pårørende. Du skal derfor være god til at skabe relationer til andre og samspillet med andre mennesker giver dig energi. Du trives i en organisation hvor der ikke er langt fra tanke til handling og hvor beboernes trivsel er dit pejlemærke. Husassistenternes ansvar og arbejdsopgaver:

  • Sikre rengøringen af beboernes boliger udføres jf. gældende kvalitetsstandarder og hygiejniske principper
  • I samarbejde med plejepersonalet, at deltage i måltidssituationerne i afdelingen
  • Inddrage beboerne i det daglige arbejde
  • Ansvarlig for rengøring i boliger/lejligheder samt fælleskøkken 
  • Ansvarlig for opfyldning af linned og plejeartikler i lejlighederne
  • Ansvarlig for rengøring/oprydning i fælleskøkkenerne, samt udførsel og indberetning af egenkontrol
  • Afhængig af kompetencer og interesser og lokale forhold, kan der aftales andre opgaver og ansvarsområder
 Som medarbejdere på Hyrdevænget er vi alle ansvarlige for at skabe et godt arbejdsmiljø, hvor vi hver især har en vigtig plads, og hvor alle byder ind med det som de kan. Arbejdsglæde er for os noget vi skaber i fællesskab. Det betyder, at vi er ordentlige overfor hinanden, vi støtter hinanden og sætter trivsel højt. Vi tilbyder:
  • To dages fælles introduktion med fokus på medicin, hygiejne og dokumentation
  • En kollega udpeges som din personlige kontaktperson
  • Undervisning I "Personcentreret omsorg og demenstyper"
  • Supervision hver måned
  • Indflydelse på egen vagtplan 
  • En nærværende og lyttende ledelse
  • Personalegoder, bl.a. rabatordninger med mange butikker
 Yderligere oplysningerStillingen som husassistent er på 30-35 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og jf. principperne for Ny Løn. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Leder Shannet Jakobsen på shannet.jakobsen@egekom.dk eller arbejdsmiljørepræsentant Gitte Hørlin på gitte.horlin@egekom.dk. Ansøgningsfrist er den 20. september 2023, men send gerne din ansøgning snarest muligt, da vi forventer at afholde samtaler løbende. Eventuelle uddannelsespapirer vedhæftes ansøgning. Ved ansættelse i denne stilling forudsætter Egedal Kommune, at du er indstillet på at indhente og aflevere en straffeattest, hvis det bliver dig som får tilbudt stillingen. Ansættelsen vil være betinget af, at den indhentede straffeattest ikke giver anledning til bemærkninger. Ønsker du mere information om Egedal Kommune kan du søge denne på kommunens hjemmeside www.egedalkommune.dk.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9ccb58b0)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune - Plejen, Bastbjergvej, 3660 Stenløse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=9ccb58b0&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5902426

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet