Engageret social- og sundhedsassistent i meningsfuldt teammiljø hos Stenløse hjemme- og sygepleje

Profilbillede
dato

Vi søger en engageret og omsorgsfuld social- og sundhedsassistent, der brænder for at gøre en forskel i hverdagen for borgere med behov for pleje og støtte hos Stenløse hjemme- og sygepleje.
 
Vi tilbyder et meningsfuldt arbejde i et positivt og professionelt miljø, hvor samarbejde og faglig udvikling er i fokus. Vi arbejder i selvstyrende teams og har et tæt samarbejde med sygeplejersker, som er en del af de selvstyrende teams.

I Stenløse Hjemmepleje arbejder vi i to teams, som består af både social og- sundhedsassistenter og social- og sundhedshjælpere. Vi arbejder med VAR (Praktisk Procedure) og har implementeret ”Fælles Sprog III”. Vi har ugentlige borgermøder hvor triage indgår i mødet, og vi har vores egen sygeplejerske og rehabiliteringskonsulent ansat.

Vi er løbende uddannelsessted for social- og sundhedsassistentelever og social- og sundhedshjælperelever.
 

Om jobbet
Som social- og sundhedsassistent vil du være en central del af plejen og omsorgen for vores borgere. Du vil arbejde tæt sammen med kolleger og tværfaglige teams om at skabe en tryg og værdig hverdag for vores borgere. Dine primære opgaver vil omfatte:
 

  • Personlig pleje og praktisk hjælp til borgere i eget hjem
  • Medicindosering og administration
  • Samarbejde med pårørende og øvrige faggrupper
  • Dokumentation af borgernes helbredstilstand og trivsel
  • Planlægning og udførelse af rehabiliterende indsats
 
Vi tilbyder:
  • En spændende og varieret hverdag med fokus på høj faglighed
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling og efteruddannelse
  • Et stærkt fællesskab med dygtige og dedikerede kolleger
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for medindflydelse på vagtplan
  • Et godt arbejdsmiljø med plads til faglig sparring og humor i hverdagen
 
Vi forventer at du...
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent med autorisation
  • Har erfaring med ældrepleje og rehabilitering er en fordel, men ikke et krav
  • Har en positiv og samarbejdsorienteret tilgang til arbejdet
  • Har gode kommunikationsevner og lyst til at bidrage til en god dialog med borgere, pårørende og kolleger
  • Har en struktureret tilgang til opgaverne og sans for dokumentation

Yderligere oplysninger
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer, med arbejde hver 2. eller 3. weekend. Ved arbejde hver 2. weekend, følger der et funktionstillæg med på 20.000 kr. årligt.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og jf. principperne for Ny Løn.
 
Hvis du vil vide mere om stillingen eller har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte leder Dorte Rosenheld på telefon 7259 7502 eller på mail Dorte.Rosenheld@egekom.dk.

Ansøgningsfristen er den 24. november 2024. Vi forventer af afholder samtaler løbende.

Uddannelsespapirer vedhæftes ansøgning.

Ved ansættelse i denne stilling forudsætter Egedal Kommune, at du er indstillet på at indhente og aflevere en straffeattest, hvis det bliver dig, som får tilbudt stillingen. Ansættelsen vil være betinget af, at den indhentede straffeattest ikke giver anledning til bemærkninger.

Ønsker du mere information om Egedal Kommune kan du søge denne på kommunens hjemmeside www.egedalkommune.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune, Damgårdsparken 1B, 3660 Stenløse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133109

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet