Visionær leder søges til Social og Handicap – Kom med ombord og gør en forskel på det specialiserede voksenområde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at være en del af en dynamisk organisation der, med afsæt i borgernes ønsker og behov, arbejder dedikeret med at sikre de bedste løsninger og den rette støtte inden for det specialiserede voksenområde? Er du en passioneret personaleleder, som er optaget af høj kvalitet og effektiv drift? Så kan du meget vel være vores nye visionære leder for Myndighedsafdelingen i Social og handicap, voksenområdet i Egedal Kommune.

Som leder for Myndighedsafdelingen vil dit ansvar være at sikre kvaliteten og omfanget af de ydelser, vi leverer til borgerne på det specialiserede voksenområde samt for den daglige drift og udvikling af området og afdelingen. Som resten af landets kommuner er vi i Egedal også opmærksom på at sikre at indsatser, ydelser og økonomi går hånd i hånd, og vi har derfor et stærkt ønske om at skabe en tydelig sammenhæng mellem serviceniveauer, ydelser og økonomien. 

Vi har en række spændende udviklingsprojekter i sigte og står blandt andet over for implementeringen af VUM 2.0 – herunder udvikling af driften og et stærkt fagligt fokus på borgerens ønsker og mål for indsatserne. Du vil få en central rolle i flere tværgående samarbejdsgrupper og udvalg, og vil derfor også blive en del af den tværgående udvikling af kommunens tilbud til vores målgrupper. 


Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Udvikling og implementering af en effektiv og kvalitetsorienteret sagsbehandling på det specialiserede voksenområde – herunder samspil mellem ydelser og økonomi
  • Aktiv deltagelse i tværfaglige samarbejder med andre aktører på socialområdet for at sikre helhedsorienterede løsninger.
  • Overholdelse af gældende lovgivning og retningslinjer på området gennem brug af data og sikre klare retningslinjer og standardprocedurer for en ensartet og professionel sagsbehandling.
  • Udvikling og implementering af tydelig borgerinddragelse af borgernes ønsker og behov i sagsbehandlingen 
  • Kontinuerlig evaluering og forbedring af vores sagsbehandling gennem kvalitetssikringsprocedurer og brugerundersøgelser.
  • Lede, motivere og udvikle medarbejderne i Myndighedsafdelingen.


Vi forventer, at du er en:

  • Initiativrig og ansvarlig teamplayer med en passion inden for socialt arbejde.
  • Kommunikativ og empatisk person, der formår at skabe tillidsfulde relationer med medarbejdere og samarbejdspartnere.
  • Person med en stærk analytisk sans som evner at omsætte data og mønstre til handling.
  • Proaktiv og løsningsorienteret leder, der formår at inddrage og sætte medarbejdernes faglighed i spil


Vi tilbyder:

Vi tilbyder en spændende og udfordrende lederstilling i en organisation, hvor kvalitet og udvikling er i højsædet. Du bliver en del af et dynamisk arbejdsmiljø fyldt med dedikerede kolleger. Derudover får du chancen for både faglig og personlig udvikling. Du bliver bl.a. inviteret til fire årlige ledersamlinger med kommunes andre ledere. 
 

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i overensstemmelse med den gældende overenskomst.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mischa Rastad Andersson på 2343 2847 eller mischa.andersson@egekom.dk.

Send din ansøgning til os senest torsdag den 11. april. Vi forventer at holde første samtale den 15. april og den 16. april og anden samtale den 22. april. Der vil være et testforløb mellem 1. og 2. samtale. 

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7ba15ec9)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune, Bastbjergvej, 3660 Stenløse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021065

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet